onsdag 30 januari 2013

Dagarna innan onsdag:)

Här väldans mycket träningsvärk sedan i måndags, jag och Gabbe var på gymmet och det har jag inte vart på väldigt länge. Här bara gått på pass och det är ju mest kondition:) så det sitter i armarna idag. Ska köra gymmet på fredag igen, sen får vi se om det blir ngn träning i Egypten, de har ju gym där men det är inte säkert att jag kommer gå på det. När vi var i Turkiet så hade de vattengympa som jag gick på en gång, men kanske går på det om de har det i Egypten med, det är ju inte direkt sånt man gör hemma så det kan ju va kul.

När vi kommer hem från Egypten kommer även min kära syster hem ifrån England!!! Längtar tills hon är hemma igen så man kan umgås på helger o så. :)

Nikki lär sig fler och fler ord, idag sa hon anka eller "kaka" som hon också säger till flaska men hon menade anka, sen säger hon även napp nu:) sötaste bebisen växer upp till ett barn.

I lördags var Gabriel här med sina 2 barn, Lou 3,5år och Fanny 9 mån. Nikki hade jättekul med dem, riktigt busiga va Nikki och Lou:) haha Nikki gillar verkligen att vara med andra barn, vilket är väldigt bra för når hon skall börja förskolan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar