lördag 31 mars 2012

Högskoleprovet!

Imorses var det upp tidigt för att dra sig till PS och göra högskoleprovet. Det bestod av 5 delar var av 1 är ett blindprov som man inte får poäng för. Varje prov har 40 frågor med 4 eller 5 svarsalternativ. Så vet ni lite hur det ser ut om ni aldrig gjort det. Efter första provet kändes det ganska bra, var färdig ca 2 min innan tiden var ute. Andra delen var lite svårare och tredje hann jag inte färdigt utan fick bara den sista minuten fylla i ngt på de sista 8 frågorna. Men resten kändes bra. MEN när vi kom ut till mamma på eftermiddagen och jag skulle rätta det ser jag bara fel efter fel! typiskt, men jag lyckades få ihop några rätt och slog mitt förra resulat på 0,7 med 0,8. Det behövs bara 0,4 för det programmet jag vill läsa men det är alltid skönt att ligga lite över för då är man mer säker.
Nu på kvällen håller jag och älsklingen på med den sista städningen inför imorgon, för då är det dags att flytta! Kl 10.00 sätter vi igång folk!!

Hejsvejs gamla lägenheten, nu blir det sista natten här. Det har varit 2,5 bra år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar