fredag 2 mars 2012

mycket :)

Nu har jag inte skrivit på några dagar, det har hänt en del :)
I onsdags var vi på Bvc och Nikki blev vägd och mätt, nu är väger hon 6200g och är 63cm lång :)
Hon är så duktig, hon kan resa sig själv om man håller i händerna :) Igår va jag, Nikki, Tova, Viggo och Angelica på Gekås. Jag köpte inte så jätte mycket men det blev lite småsaker som flaskställ, haklappar och lite kläder till Nikki. Fick även bytt lampan som var sönder sist vi var där.
Mycket roligt var det, det blev mycket prat om bebisar och sånt som hör till, Angelica är ju gravid så jag och Tova tipsade henne om lite grejer som man behöver.
Idag har Yudith varit här och jag har hjälpt henne lite med matten och sen gick vi en promenad hem till hennes föräldrar :) där hade Yudith lite grejer hon vill bli av med så vi ska köpa lite av det, en tv-bänk, en hylla och sen ska vi köpa en liten sulky av hennes föräldrar. Den är mindre än den vi har så man kan ha med den om man ska åka ngnstans :)

Det blir en lugn fredagskväll här hemma, med fläsk och bruna bönor till middag :) Älsklingarna sover i soffan så jag har lite egentid vid datan :) Puss O Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar