tisdag 29 maj 2012

26 maj!

Den 26 maj 2009 var dagen då jag och Vladde hade våran första dejt och även bestämde oss för att bli ett par. Det hände så att jag satt och fikade med några kompisar medans jag väntade på att han skulle komma och hämta mig, när han kom frågade en av tjejerna om han var min pojkvän och då fick vi helt enkelt ta ställning till om vi skulle vara tillsammans eller om vi inte visste än och då sa vi att vi var ihop!
Den 26 maj 2012 (altså i lördags) firade vi våran 3 årsdag med middag på Wärdshuset och sedan hem och titta på Eurovision (som Sverige vann förresten). Mitt under låtarna, tror det var Irlands ställer min kära pojkvän sig ner på knä och frågar om jag vill gifta mig med honom! Självklart svarade jag JA! Han hade varit nere och köpt exakt den ringen jag ville ha och jag skakade av lycka!

Så nu är vi förlovade!

2 kommentarer: