söndag 1 juli 2012

Ny friss!

Idag har det varit klippning på schemat! Först var mamma här och drack lite kaffe, hon klippte sig inte men sen kom Kristina och hennes son Kasper och så klippte och färgade jag hennes hår ;) Efter det kom Celicia och så klippte jag henne med, blev nog lite kortare än vad hon hade tänkt men hon har haft rakat på ena sidan innan och nu så hade det växt ut en bit och hon sa att hon ville att jag skulle klippa ihop det andra med det så att det  blev jämnt och det gjorde jag :)
Sen tänkte jag att jag klipper lillan med när jag ändå är igång och så gjorde jag det, klippte lite på längden, och lite uppklippt för att det var så slitet. Hon var riktigt duktig, satt stilla och pratade lite! ;) hihi inte mer än "dada" :) Men sen fick jag för mig att jag skulle klippa luggen på henne och det tyckte hon inte var roligt men det gick ganska fort, det såg riktigt fint ut när det var blött men när det torkat så kom hennes fall fram ännu mer så det ser lite roligt ut! men men nu vet jag att jag inte skall göra det igen och det växer ju ut ganska fort igen ;)



                          Före!                                                                            Efter! (blött)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar