fredag 13 juli 2012

Nya saker hela tiden!

Nu händer det nya saker hela tiden med Nikki, som ni vet fick hon sin första tand förra veckan, hon går utmed hela tiden, fast det går inte så fort än. Hon kryper också fortare nu än i början och igår så när jag frågade henne "Får mamma skeden?" så gav hon den till mig, det hände inte bara en gång utan flera gånger så nu vet hon vad det betyder, ;) Det hände även med andra saker ^^ så duktig min lilla tjej är!

Igår fick jag även reda på att jag var antagen till högskolan till höst! Wiho! Skall läsa till energi och precess tekniker på Campus i två år! Tycker det är skönt att det bara är två år för det hade kännts länge annars ;) Efter det blir det antagligen jobb på Ringhals :)

Kl 13 blir det mammaträff idag, det ska bli kul ;)

En gammal bild på Nikki och Vladde, mina älsklingar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar