torsdag 22 november 2012

Dejt!

Idag har jag först varit i skolan, vi gjorde dugga idag, vilket är en liten tenta med 2 uppgifter, får man rätt på dem så får man extra poäng till den riktiga tentan. Jag tror jag klarade båda för jag hade gjort precis som han sa att man skulle göra(han sa det efteråt) ;)

I em har jag och Nikki vart på dejt med Tova och Viggo, vi var hemma hos dem och blev bjudna på vofflor;) mums! Nikki ville gärna pussa på Viggo men det var han inte så förtjust i:) hehe... Men trevligt var det, alltid roligt att träffa ngn som har barn i ca samma ålder;)

När vi skulle hem va det meningen att vi skulle gå till sjukhuset och ta bussen därifrån (Tova bor i breared) men erftersom det va någon som höll i hissen en stund hos Tova så hann vi inte med den så det blev en promenad hela vägen hem vilket tog ungefär 50 min:) Nikki somnade efter ungefär 10 så trodde att hon kanske inte skulle somna om nu när vi kom hem men der verkar ha gått bra iallafall;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar