torsdag 23 februari 2012

Bra, lugn dag

Idag har det inte hänt så mycket, imorse när jag var uppe för att göra mat till lillan så såg jag när jag tittade på datorn att kronprinsessan Vicoria och Daniel hade fått en bebis, Grattis till dem!!!
Sen när jag hade gjort färdigt maten och gick in till Snuttan i sovrummet så hade hon somnat igen, jaha tänkte jag och la mig brevid och sov lite till jag med, sen gick vi upp vid 10-tiden och då var hon verkligen hungrig, eftersom hon nästan inte ätit ngt sen kl 21.30 på kvällen innan. Hon fick lite mat och sen myste vi i soffan en stund :) Sen ringde Becca och ville gå en promenad så  jag och Becca va ute och gick ca 1 timme :) skönt i det fina vädret. Nu är det äntligen vår. (håller tummarna för att vädret håller)
När älsklingen kom hem åkte vi til Hajen och handlade lite, sen blev det Biggest Loser och middag. Efter det var det dags för Nikkis bad :) Hon tycker jätte mycket om att bada, den första månaden ungefär gillade hon inte det, bara skrek hela tiden men jag tror att det kanske berodde på att vattnet var lite för kallt. Hon är nog som jag, gillar att ha varmt vatten. :)


Sen blev det mys i soffan efter badet och lillan ligger nu och sover :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar