lördag 4 februari 2012

Utmaning:)

Fick en utmaning av Tova  http://tova-lisa.blogspot.com/ igår:)

Utmaning :)



1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
- För 10 år sedan var jag 11år och bodde i Morup:) Gick i skolan och umgicks mest med mina kusiner och syskon ;)

2. Vad gjorde jag för 1 år sedan?
- För ett år sedan så jobbade jag, hade precis börjat engelska B på Komvux och va ute en del och festade, trodde inte att jag nu skulle sitta med en 3 månaders bebis :)

3. Fem snacks du gillar?
Godis:) , Dillchips, Popcorn, Nötter och Frukt :)

4. Fem sånger du kan hela texten till?
Ehh inte så många, det är nog typ Blinka lilla stjärna och sånna låtar, sen kan jag En kungens man(Maria går på vägen). :)

5. Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär?
Först betala Vladdes lån, sen köpa ett hus :) resor och sånna grejer:)

6. Fem dåliga vanor?
Dålig på att städa och diska, rökningen är ju den största dåliga vanan eller va man ska kalla det. Sen glömmer jag mycket. även att äta frukost:)

7. Fem saker jag gillar att göra?
Fika med vänner och släkten. Resa, Titta på tv, spela på datorn och självklart vara med min kära dotter och sambo :)

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
Hmm, fula saker :) hehe kan inte komma på något specifikt.

9. Fem favoritleksaker?
Datorn, Telefonen, Tvn :) ehh spel och sånt:)

10. Fem personer jag vill se göra denna utmaningen
Felicia Karlsson
hmm... vet inte så många som har bloggar och inte har gjort utmaningen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar