torsdag 16 februari 2012

sjuk :(

Igår va jag och Nikki på stan med Tova och Viggo, det blev lite fika på Espresso House och sen en runda på stan :) Köpte en ny pyjamas till snuttan :) Igår kväll va Becca och Yudith här, vi snackade och glodde på tv, det va skönt att bara slappa för jag kände att jag började bli förkyls, eller det har jag känt ett par dagar och igårkväll blev det värre.
Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, älsklingen har städat lite i köket och jag har plockat in tvätt :) Robin var förbi en sväng och blev klippt också, han blev riktigt nöjd! Tur det:)

Imorgon är det första mammagrupps träffen kl 0930, tycker det är lite tidigt eftersom vi brukar gå upp ca halv 9 - 9, men det gör inget. Hoppas det blir kul allafall :)

Ha det bäst :)'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar